"Grillaften" på Lørenskog Sykehjem

Publisert av Åge Sæther den 14.06.26.

Det blir en forenklet grillaften på Lørenskog sykehjem denne sommeren pga ombygging/flytting. Været gjorde at arrangementet ble holdt innendørs.

Det ble servert snitter med tilhørende drikkevarer. Mange av klubbens medlemmer deltok i arrangementet, og noen medlemmer fra LC Lørenskog/Fjellhamar hjalp også til.

Martin sørget som vanlig for musikk og Jann ledet allsang. Ca. 100 beboere og pårørende var til stede.